Plany pomocy

Usprawnij obsługę Google Cloud dzięki planom pomocy Google Workspace i GCP z oferty Cloud Customer Care Portfolio.

Zobacz plany pomocy

Rozwiązywanie problemów z Google Workspace

Pomoc dla administratorów Google Workspace

Administratorzy Google Workspace mogą skorzystać z pomocy online lub przez telefon bądź wysłać zgłoszenie. Zaloguj się jako administrator, by uzyskać pomoc.

Ogólna pomoc Google

Jeśli nie jesteś administratorem Google Workspace, odpowiedzi na pytania dotyczące problemów z usługami, płatności i innych kwestii znajdziesz na stronach Pomocy Google.

Opcje oferty Cloud Customer Care

Skorzystaj z Cloud Customer Care w Google Workspace i GCP osobno lub w pakiecie obejmującym obie usługi.

  • Google Workspace i GCP keyboard_arrow_down

    Oferta Customer Care w Google Workspace i GCP

    Oferta Customer Care to połączenie obsługi klienta w Google Workspace i GCP służące wzmocnieniu integracji operacyjnej.

    Google Workspace i GCP

    Skorzystaj ze specjalnej oferty zakupu łączonego

    Łączona oferta cenowa obejmuje jedną opłatę podstawową za Google Workspace i GCP przy zachowaniu zmiennej czteroprocentowej opłaty zależnej od wykorzystania danej usługi. Pakiet pomocy Premium obniża roczny koszt o 150 tys. dolarów wobec osobnego zakupu planów pomocy Google Workspace i GCP.

    Zadbaj o jednolitą obsługę

    Skonsoliduj plany Customer Care dla Google Workspace i GCP w jedną usługę pomocy w chmurze. Uzyskaj usługi, systemy, wdrożenia i oczekiwane poziomy świadczenia usług w Google Workspace i GCP.

  • Tylko w Google Workspace keyboard_arrow_down

    Oferta Customer Care tylko w Google Workspace

    Uzyskaj krótki czas odpowiedzi i proaktywne rozwiązania służące do osiągania celów biznesowych.

    Tylko w Google Workspace

    Uzyskaj najszybsze rozwiązania problemów

    Oferta Cloud Customer Care oznacza najszybszą odpowiedź na dane zapytanie. Zespół pomocy chętnie przeanalizuje Twoje potrzeby i zaoferuje dopasowaną, proaktywną usługę.

    Skup się na swojej działalności

    Zespół pomocy będzie wspierać Twoją firmę w działaniach ograniczających ryzyko, szybkim rozwiązywaniu problemów i skupianiu uwagi na tym, co ważne.

  • Tylko w GCP keyboard_arrow_down

    Oferta Customer Care tylko w GCP

    Uzyskaj krótki czas odpowiedzi, proaktywne rozwiązania i techniczne podejście do osiągania celów biznesowych.

    Tylko w GCP

    Uzyskaj najszybsze rozwiązania problemów

    Oferta Cloud Customer Care oznacza najszybszą odpowiedź na dane zapytanie. Zespół pomocy chętnie odpowie na pytania dotyczące programowania, pomoże w przypadku awarii i zapewni najwyższą jakość usług.

    Skup się na swojej działalności

    Zespół pomocy będzie wspierać Twoją firmę w działaniach ograniczających ryzyko, szybkim rozwiązywaniu problemów i skupianiu uwagi na tym, co ważne.

Korzyści

Wybierz najlepszy plan dla swojej firmy

Uzyskaj pomoc w Google Workspace, GCP lub połącz obsługę obu usług dzięki Cloud Customer Care. Możesz też dalej używać podstawowej pomocy w Google Workspace lub wybrać inny plan, by skrócić czas odpowiedzi.

Uzyskaj proaktywną pomoc

Oferta Cloud Customer Care obejmuje proaktywne przeglądy usługi, by zrozumieć i spełnić Twoje potrzeby biznesowe.

Dostosuj usługi do swoich potrzeb

Niezależnie od tego, czy chcesz skrócić czas odpowiedzi, czy dołączyć obsługę technologii od innych firm, oferta Cloud Customer Care obejmuje opcje dostosowane do Twoich potrzeb.

Funkcje pomocy Premium

Użytkownicy planu pomocy Premium otrzymują dostęp do tych funkcji i usług w Google Workspace i GCP.

Zdarzenia P1 i czas odpowiedzi dla firm

Szybko rozwiązuj problemy dzięki docelowemu poziomowi świadczenia usług w ciągu 15 minut w przypadku najpoważniejszych zdarzeń (P1). Uzyskaj skuteczne i gruntowne poprawki niezbędne dla Twojej firmy.

Techniczna obsługa klienta

Korzystaj z technicznej obsługi klienta i współpracuj z zaufanym doradcą technicznym, który dba o jakość i stabilność usług platformy.

Indywidualny kontakt z ekspertami

Porozmawiaj z ekspertem dysponującym ogromną wiedzą na temat usługi w celu rozwiązania problemów.

Szkolenia

Uzyskaj dostęp do setek laboratoriów szkoleniowych Google Cloud na platformie edukacyjnej Qwiklabs.

Przeglądy stanu funkcjonowania usług

Współpracuj z nami, aby znaleźć sposoby na doskonalenie Twojej działalności i naszej obsługi.

Znajomość Twojej firmy

Oszczędź sobie stresu dzięki doświadczonym ekspertom. Skutecznie rozwiązuj problemy dzięki zespołowi pomocy, który dobrze zna systemy w Twojej firmie.

Przedpremierowa prezentacja nowych usług

Uzyskaj dostęp do rozwiązań Google Cloud z ponad 20-miesięcznym wyprzedzeniem i testuj nadchodzące funkcje.

Cloud Support API

Zintegruj swój system za pomocą Google Workspace, by efektywniej rozwiązywać problemy.

Ciągłe ulepszenia

Klienci mogą spodziewać się ulepszeń, w tym nowych funkcji Pomocy Premium.

Plany pomocy

Usługa Cloud Customer Care daje do wyboru dwa plany pomocy.

Bezpłatna pomoc Google Workspace

Abonament Google Workspace obejmuje pomoc techniczną dla administratorów.

Pokaż funkcje Ukryj funkcje
  • Obsługa zgłoszeń i pomoc przez telefon
  • Docelowy poziom świadczenia usługi w ciągu godziny w przypadku zgłoszeń o priorytecie P1
  • Docelowy poziom świadczenia usługi w ciągu 24 godzin w przypadku zgłoszeń o priorytecie P2–P4

Rozwiązywanie problemów z Google Workspace

Znajdź rozwiązania najczęstszych problemów lub odwiedź Centrum pomocy dla administratorów Google Workspace.

Wskazówki dotyczące usług pomocy technicznej Google Workspace znajdziesz tutaj.