Wybierz wersję odpowiednią dla Twojej firmy. Wypróbuj ją za darmo przez 14 dni.

Ceny abonamentów Google Workspace zaczynają się od 20,70 zł miesięcznie za użytkownika w przypadku wersji Business Starter. Business Standard kosztuje 41,40 zł miesięcznie za użytkownika, a Business Plus – 69 zł miesięcznie za użytkownika.

W każdym abonamencie

Business Starter

20,70 zł PLN
23 zł
za użytkownika miesięcznie
Rozpocznij
  • done Dostosowana, bezpieczna firmowa poczta e-mail
  • done Spotkania wideo dla 100 uczestników
  • done 30 GB miejsca w chmurze dla każdego użytkownika
  • done Mechanizmy zabezpieczeń i zarządzania
  • done Pomoc na poziomie standardowym

Business Plus

69 zł PLN
za użytkownika miesięcznie
Rozpocznij
  • done Dostosowana, bezpieczna firmowa poczta e-mail + pozyskiwanie danych elektronicznych i przechowywanie
  • done Spotkania wideo dla 250 uczestników + nagrywanie i śledzenie obecności
  • done 5 TB miejsca w chmurze dla każdego użytkownika
  • done Ulepszone mechanizmy zabezpieczeń i zarządzania, w tym Vault oraz zaawansowane zarządzanie punktami końcowymi
  • done Pomoc na poziomie standardowym (płatne przejście na pomoc rozszerzoną)

Enterprise

Skontaktuj się z zespołem sprzedaży, by uzyskać informacje o cenach
Skontaktuj się z zespołem sprzedaży
  • done Dostosowana, bezpieczna firmowa poczta e-mail + pozyskiwanie danych elektronicznych, przechowywanie i szyfrowanie S/MIME
  • done Spotkania wideo dla 250 uczestników + nagrywanie, śledzenie obecności, wyciszanie szumów i transmisje na żywo w domenie
  • done Tyle miejsca, ile potrzebujesz
  • done Zaawansowane mechanizmy zabezpieczeń, zarządzania i zgodności, w tym Vault, DLP, regiony danych oraz zarządzanie punktami końcowymi w firmie
  • done Pomoc rozszerzona (płatne przejście na pomoc premium)

Abonamenty Business Starter, Business Standard i Business Plus można kupić dla maksymalnie 300 użytkowników. W abonamentach Enterprise nie ma dolnego ani górnego limitu użytkowników.

* Oferta jest dostępna tylko dla nowych klientów Google Workspace. Cena początkowa dotyczy tylko pierwszych 20 użytkowników i obowiązuje przez 12 miesięcy. Po tym okresie obowiązywać będą standardowe ceny dla wszystkich użytkowników. Z oferty można w każdej chwili zrezygnować.

Rozpocznij keyboard_arrow_right

Business Starter

Business Starter

PLN 20,70 zł* za użytkownika miesięcznie
Rozpocznij

Business Plus

Business Plus

PLN 69 zł za użytkownika miesięcznie
Rozpocznij

Enterprise

Enterprise

Skontaktuj się z zespołem sprzedaży, by uzyskać informacje o cenach
Skontaktuj się z zespołem sprzedaży
Porównaj abonamenty
arrow_downward

Produktywność i współpraca

logo

Gmail
Firmowe konto e-mail

check
check
check
check

Dostosowana poczta e-mail dla Twojej firmy

check
check
check
check

Ochrona przed phishingiem i spamem blokująca ponad 99,9% ataków

check
check
check
check

Poczta e-mail bez reklam

check
check
check
check
logo

Meet
Rozmowy wideo i głosowe

Możliwość zaproszenia do 100 uczestników
Możliwość zaproszenia do 150 uczestników
Możliwość zaproszenia do 250 uczestników
Możliwość zaproszenia do 250 uczestników

Długość spotkania (maksymalna)

24 godziny
24 godziny
24 godziny
24 godziny

Numery telefonu spotkania (w USA lub międzynarodowe)

check
check
check
check

Korzystanie z tablicy cyfrowej

check
check
check
check

Nagrania spotkań zapisywane na Dysku Google

horizontal_rule
check
check
check

Ankiety oraz pytania i odpowiedzi

horizontal_rule
check
check
check

Funkcje moderowania

Już wkrótce
horizontal_rule
check
check
check

Zgłaszanie udziału przez podniesienie ręki

Już wkrótce
horizontal_rule
check
check
check

Pokoje podgrup

Już wkrótce
horizontal_rule
check
check
check

Śledzenie obecności

Już wkrótce
horizontal_rule
horizontal_rule
check
check

Wyciszanie szumów

horizontal_rule
horizontal_rule
horizontal_rule
check

Transmisje na żywo w domenie

horizontal_rule
horizontal_rule
horizontal_rule
check
arrow_drop_down

Zobacz więcej funkcji

arrow_drop_up

Zobacz mniej funkcji

logo

Dysk
Bezpieczne miejsce w chmurze

30 GB na użytkownika
2 TB na użytkownika
5 TB na użytkownika
Tyle, ile potrzebujesz

Transmisja plików z Dysku

check
check
check
check

Obsługa ponad 100 typów plików

check
check
check
check

Dyski współdzielone dla zespołu

horizontal_rule
check
check
check
arrow_drop_down

Zobacz więcej funkcji

arrow_drop_up

Zobacz mniej funkcji

logo

Chat
Przesyłanie wiadomości do zespołu

check
check
check
check

Domyślne włączanie i wyłączanie historii

horizontal_rule
check
check
check

Automatyczne przyjmowanie zaproszeń

horizontal_rule
check
check
check

Czatowanie z osobami spoza domeny

horizontal_rule
check
check
check
arrow_drop_down

Zobacz więcej funkcji

arrow_drop_up

Zobacz mniej funkcji

logo

Kalendarz
Udostępnione kalendarze

check
check
check
check

Przeglądanie i rezerwowanie sal konferencyjnych

check
check
check
check
logo

Dokumenty, Arkusze, Prezentacje
Wspólne tworzenie treści

check
check
check
check

Wspólne notatki w Keep

check
check
check
check

Kreator witryn w Witrynach

check
check
check
check

Narzędzie do tworzenia ankiet w Formularzach

check
check
check
check

Obsługa plików pakietu Office

check
check
check
check

Łatwiejsze opracowywanie analiz dzięki funkcjom Inteligentne wypełnianie, Inteligentne czyszczenie i Odpowiedzi

check
check
check
check

Pomoc przy pisaniu dzięki funkcji Inteligentne tworzenie wiadomości, podpowiedziom gramatycznym i automatycznemu poprawianiu pisowni

check
check
check
check

Stosowanie własnych znaków marki w szablonach dokumentów i formularzy

horizontal_rule
check
check
check

Połączone arkusze

horizontal_rule
horizontal_rule
horizontal_rule
check
arrow_drop_down

Zobacz więcej funkcji

arrow_drop_up

Zobacz mniej funkcji

logo

AppSheet
Tworzenie aplikacji bez kodowania

horizontal_rule
horizontal_rule
horizontal_rule
check
logo

Currents
Zwiększ zaangażowanie pracowników

check
check
check
check
logo

Cloud Search
Inteligentne wyszukiwanie

horizontal_rule
Dane wewnętrzne
Dane wewnętrzne
Dane wewnętrzne i zewnętrzne

Bezpieczeństwo i zarządzanie

Weryfikacja dwuetapowa

check
check
check
check

Opcje zasad opartych na grupach

check
check
check
check

Program ochrony zaawansowanej

check
check
check
check

Zarządzanie punktami końcowymi

Podstawowe
Podstawowe
Zaawansowane
Klasy biznesowej

Vault – przechowywanie, archiwizowanie i wyszukiwanie danych

horizontal_rule
horizontal_rule
check
check

Zapobieganie utracie danych (DLP)

horizontal_rule
horizontal_rule
horizontal_rule
check

Cloud Identity Premium

horizontal_rule
horizontal_rule
horizontal_rule
check

Dostęp zależny od kontekstu

horizontal_rule
horizontal_rule
horizontal_rule
check

Centrum bezpieczeństwa

horizontal_rule
horizontal_rule
horizontal_rule
check

Szyfrowanie S/MIME

horizontal_rule
horizontal_rule
horizontal_rule
check

Regiony danych

horizontal_rule
horizontal_rule
horizontal_rule
check

Przejrzystość dostępu

horizontal_rule
horizontal_rule
horizontal_rule
check
arrow_drop_down

Zobacz więcej funkcji

arrow_drop_up

Zobacz mniej funkcji

Wypróbuj Google Workspace za darmo

Zobacz, dlaczego miliony firm wybrały Google Workspace i polegają na tym pakiecie usług w swojej działalności biznesowej.

Rozpocznij

Najważniejsze pytania
o ceny Google Workspace

  • Co to jest konto użytkownika?

    keyboard_arrow_down keyboard_arrow_up
    Konto użytkownika oznacza jeden spersonalizowany adres e-mail (ty@twojafirma). Grupowe aliasy adresów e-mail, np. sprzedaz@twojafirma i pomoc@twojafirma, nie są traktowane jako użytkownicy ani dodatkowo płatne.
  • Jak kupić usługę i za nią zapłacić?

    keyboard_arrow_down keyboard_arrow_up
    Wypróbuj Google Workspace bezpłatnie w ramach 14-dniowego okresu próbnego lub skontaktuj się z zespołem sprzedaży. Po zakończeniu okresu próbnego możesz zapłacić kartą kredytową, a w zależności od lokalizacji Twojej firmy – również poprzez polecenie zapłaty. Możesz też dokonać opłaty z góry, wpłacając określoną kwotę na swoje konto. Należność będzie automatycznie pobierana na początku każdego miesiąca z pominięciem podstawowej formy płatności.
  • Co to jest abonament?

    keyboard_arrow_down keyboard_arrow_up
    Oferujemy elastyczny abonament. Konta użytkowników możesz dodawać i usuwać w dowolnym momencie. Opłaty są naliczane miesięcznie. Aby dowiedzieć się więcej o cenach, skontaktuj się z zespołem sprzedaży lub zajrzyj do Centrum pomocy Google Workspace.

Dodatki sprzedawane oddzielnie

Sprzęt

icon

Sprzęt do Google Meet

Szybkie, niezawodne i proste w obsłudze rozwiązanie do przeprowadzania wideokonferencji w salach dowolnej wielkości.

Więcej informacji
icon

Jamboard

Cyfrowa tablica do współpracy zapewnia nieograniczone możliwości opracowywania i udostępniania pomysłów w czasie rzeczywistym.

Więcej informacji
icon

Chrome Enterprise

Wykorzystaj potencjał biznesowy Chrome OS, przeglądarki Chrome i urządzeń z Chrome, aby zespół IT miał czas na wspieranie pracowników bezpośrednio w chmurze.

Więcej informacji

Aplikacje

icon

Voice

Przystępne cenowo, łatwe w użyciu rozwiązanie telefoniczne dla organizacji każdej wielkości.

Zacznij korzystać z Google Workspace z Voice Więcej informacji
icon

AppSheet

Platforma deweloperska, która pozwala każdemu użytkownikowi tworzyć aplikacje mobilne i internetowe bez znajomości kodowania.

Więcej informacji